Lisen x3

När jag ser de här bilderna bredvid varandra tycker jag till och med att den mittersta ser rolig ut, haha xD
 
Idag i skolan pratade Hanna och jag om hur man kan eller inte kan måla proportionellt. Hur som helst började vi fundera över hur roligt det skulle se ut om man målade en människa som vanligt, men gjorde alla ansiktsdragen mindre, och eftersom Hanna är suuuuuperbra på att måla tyckte jag att hon skulle testa det. Bra idé Lisen.. Några timmar efter att vi slutat skolan ser jag massa meddelanden på facebook och jag kan inte sluta skratta när jag ser bilden hon har skickat. Men jag får väl skylla mig själv, det var ju jag som gav henne idén.. xD Haha, men jag älskar bilden, man ser så tydligt att det är jag! xD

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahha, så jävla snyggt XD

Svar: Haha tack! :D
lisensfoto.blogg.se

2013-09-25 @ 09:21:38
URL: http://radiokex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0