Lila blommor

 
 
 
Detta är några av bilderna jag fotade igår när Moa, Marielle, Jennifer och jag hade en photoshoot i det fina vädret. Först cyklade vi till Cactuz och åt panini -supergott, och sedan gick vi till Margretegärdeparken och fotade. Det blev en del fina bilder (tror att Marielle fick många bra), men jag mådde inte helt hundra och det märktes nog på mitt sätt att fota. Jag orkade inte riktigt ta tag i fotograferingen, men Marielle klarade det superbra själv ändå. 
 
Jag har varit lite nere de senaste veckorna, vet inte vad det kan bero på, men jag kör på och hoppas att jag snart blir lika glad som vanligt igen. Igår efter fotograferingen åkte Moa, pappa och jag till Mollön för att testa vår vindsurfingbräda, vilket var svårt men kul. Jag har ju vindsurfat förut på Malta, men brädan vi köpt har större segel, därför är det lite svårare att vindsurfa med den. I alla fall märkte jag att jag blev mycket gladare då, så från och med nu ska jag försöka göra ännu fler saker som jag tycker om. Typ segla, vindsurfa, kanske börja rida igen, fota utan krav och träffa kompisar. För då blir jag glad. :D 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack! :)
lisensfoto.blogg.se

2013-09-10 @ 16:54:04
URL: http://radiokex.blogg.se
Postat av: Johanna Fåglund

Sv: Tack! :))

2013-09-12 @ 17:07:37
URL: http://stargirlphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0