Prinsesstårta

 
Efter att ha lagt ut bilden på instagram och visat den x antal gånger för kompisarna i skolan är det nu dags för bloggen. *Trumvirvel* Tada! Kolla vad jag har bakat! :D Första gången någonsin jag bakar prinsesstårta och jag blev så himla nöjd! Jag kommer att kunna leva på den här bilden läääänge, haha :D 
 
Pappa fyllde år i går och jag tänkte att han kanske ville ha en traditionell tårta för en gång skull, så varför inte prinsesstårta? Han blev glad i alla fall! :D
 
Nu sitter jag och försöker plugga historia och sedan bär det av till Göteborg för att hälsa på några kompisar, ha det så bra allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: Millo

Åhhh! va nice tårta =P

Svar: Taaack! :D
lisensfoto.blogg.se

2013-01-19 @ 16:03:38
Postat av: Jennifer

ÅÅÅÅÅH vad snygg den blev! :D

Svar: Taaaaaack! :D
lisensfoto.blogg.se

2013-01-19 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0