Fula Uddevalla och seglingstävling

 
Vi har en fotouppgift i skolan som går ut på att man ska fota Uddevallas värsta sida, och sen skriva en lite ironisk text till det. Så här blev resultatet! ↑ 
Man blir ju inte så jättesugen på att flytta hit direkt. 
 
Idag har jag i alla fall varit och tävlat i Lysekil. Segling såklart. Det gick inte så jättebra faktiskt, vi fick inte till gennakern och det var några saker som inte stämde helt. Men det var kul i alla fall! Imorgon går finalerna och då ska vi segla bättre! Dock kan vi som bäst sluta som sjua, eftersom vi inte klarade oss till kvartsfinalerna.
Jaja... Det var som sagt kul, och det ska bli roligt i morgon också! 
 
Nu ska jag snart sova, är jättetrött och ska upp vid sju i morgon. Det blir nog lite bilder i morgon också, jag ska höra med pappa om han kan fota lite med min kamera.
 
Ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Awesome! :D

2012-10-06 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0