11 oktober

 
 
Idag när jag kom hem från skolan var det så fint väder att jag var tvungen att gå ut och fota! Det blev inte jättemånga bilder, för Remus kan inte gå så långa promenader än, men några blev det i alla fall. 
 
Igår var det sista 2krona-seglingen för i år. Lite sorgligt att jag inte kommer att segla på flera månader nu, när jag är van att segla typ tre gånger i veckan! Jag och Jennifer tränade starter (utan motsåndare, haha) och rullslag. Det gick lite halvbra, jag var lite för oseriös kanske ;)
 
I morgon kommer jag äntligen få reda på resultatet på matteprovet vi gjorde i fredags! Tror att det gick ganska bra faktiskt, men man vet ju inte säkert. I morgon kommer min moster Ingmari hit, och på lördag åker alla utom pappa till Ullared och gör av med pengar :D Längtar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sakna seglingen </3

Svar: Jaaa </3
lisensfoto.blogg.se

2012-10-12 @ 09:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0