Säljes: Sony a290 + två objektiv

 
 
 
Nu när jag har köpt mig en ny kamera tänkte jag att det var hög tid att sälja min älskade Sony a290. Jag köpte den i januari 2011. Det är en väldigt bra nybörjarkamera, eller instegsmodell som det så fint heter, och jag har utvecklats enormt tack vare den. 
 
Här är Sonys egen beskrivning av kameran + standardobjektivet.
 
För nästan exakt ett år sedan skrev jag ett inlägg om min kära Sony, det hittar ni här.
 
Förutom kameran och standardobjektivet (18-55mm f/3,5-5,6) säljer jag också mitt telezoom, ett Sigma 70-300mm f/4-5,6 DG MACRO.
 
Pris för kameran + de båda objektiven:
2300 kr. 
 
Den översta bilden är fotad med standardobjektivet och resten av fotona med teleobjektivet. Om ni är intresserade av att se fler bilder fotade med Sony:n är det bara att kolla i arkivet ;) Jag köpte min nya kamera i början av oktober i år, så från september och bakåt är alla bilderna fotade med min Sony (några Iphone-bilder finns det säkert också). 
 
Är ni intresserade är det bara att kommentera här på bloggen eller maila mig på [email protected].. Jag finns i Uddevalla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0