Sommarlov <3

o
 
 
Hej alla ni som fortfarande kollar på min blogg ibland! Jag får väl börja med att säga förlåt för världens sämsta uppdatering, men jag har varit utttagen av mitt sommarlov ;) 
 
Kan ju också berätta att jag har huuuuur mycket bilder som helst att visa, men jag hinner inte lägga upp alla ikväll, och i morgon bitti åker jag till Malta och är där i tre veckor så uppdateringen kommer inte att bli bättre precis..! Men jag kanske mobilbloggar, och när jag kommer hem blir det nog många bildbomber. Då ska jag också försöka få in lite seglingsbilder, det är ju det som har upptagit all min tid de tre första veckorna av sommaren. Jag har varit ledare under seglarlägren som hålls på Viken Ägir, drömjobbet! 
 
Nu måste jag verkligen gå och lägga mig, ska upp vid 6 i morgon, men ni får ha en fortsatt bra sommar! 
 
De flesta bilderna ovan är från Nylinge, det är också huset som är Nylinge ;)
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha, så söt hund! :)

2013-07-15 @ 02:00:55
URL: http://www.klaramarklunds.blogg.se
Postat av: Elin (Fotoblogg)

Jätte fina bilder!

2013-07-16 @ 21:40:59
URL: http://eli.webblogg.se
Postat av: Carro

Gud så fin vovven är!
Börjar bli stor nu, jämnfört med tidigare bilder du lagt ut :)

Hoppas ni har det bra i Malta! Lägg ut bilder därifrån när du kommer hem going!

2013-07-24 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0