God jul, gott nytt år osv. osv.

 
Okej, det är inga raketer på bilderna, de är inte ens tagna år 2012, än mindre i år! Men jag gillar dem ändå. :) 
 
Jag har i alla fall haft en bra början på året, förutom att jag råkade nästan döda mig själv med datorn förut.. Ser ut som jag har fått en kniv mot halsen typ! Orsaken? Ren klantighet! Snubblade i soffan med datorn i handen, hehe.. 
 
Nyårslöften 2013 då?
* Bli bättre på att uppdatera bloggen! (Ska försöka fixa en bättre header också, det är ju inte sommar längre!)
* Inte köpa/äta godis i skolan!
* Träna mer! (Ska bara hitta en träningskompis som inte redan tränar typ alla dagar i veckan ;) )
* Fota mer!
* Satsa mer på skolan! (PLUGGA inte se på One tree hill!)
 
Med det sagt önskar jag er alla en god natts sömn, så hörs vi förhoppningsvis i morgon ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan träna med mig? :)

2013-01-09 @ 11:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0