Skräckfilm

Foto: Nicolina
Redigering: Hanna (också till höger i bilden)
 
Eller snarare skräckkomedi xD Det är vad jag har hållt på och grejat med de senaste skoldagarna. Det har varit jättekul och jag är nöjd med vårt resultat (även fast jag suger som skådespelare). Haha, det är inte lätt, jag börjar hela tiden skratta ju! Men slutresultatet blev ändå bra med tanke på att vi hade knappt tre skoldagar på oss.
 
Imorgon börjar riktiga schemat gälla vilket betyder att det bara är tråkiga lektioner imorgon :( Eller.. jag är lite nyfiken på vår nya svenskalärare, men idrotten och historian kan ju kvitta.. Det som däremot gjorde min dag var att Nicolina påminde mig om att individuellt val inte börjar imorgon, så jag slutar tidigt :D Wohoo :D 
 
Ha en bra torsdagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0