Mitt sommarlov

 
Denna sommar har varit den bästa i mitt liv.
 
Direkt efter skolans slut började mitt sommarjobb på Viken-Ägir som ledare på de tre seglarläger vi håller. Det var tre härliga, men intensiva veckor och det var skönt att ha en veckas paus i Småland innan jag och Jennifer drog vidare till Malta. Vad ska man säga om Malta då? Varmt, soligt och där träffade jag underbara människor som jag hoppas att jag kommer att träffa snart igen. Det var framförallt personerna som gjorde den resan så underbar, tack alla! När vi kommit hem från Malta hade jag några dagar hemma då jag och min familj tog med Ellen och åkte på en dagstur med båten, tog det lugnt hemma och hämtade mig lite. Sedan seglade vi iväg med båten igen och firade Moa på sin 15-årsdag, GRATTIS MOA! Efter några dagar sparkade vi ut mamma och Karin och istället anslöt Jennifer, Marielle och deras pappa och vi tillbringade vår traditionella pappabarnsegling i Göteborgstrakterna. Där passade vi även på att gå på Liseberg och min turgumma till syster vann dubbel stjärnvinst. 
 
Det var en snabbspolad version av min sommar, hoppas jag inte tråkade ut er ;) Förutom det ovan så har ju Malte växt som en galning, jag har råkat trampa sönder mina glasögon, pappa har lagat mina glasögon, jag har saknat mina vänner från skolan och har lärt mig mer om foto.
 
Även fast jag önskar sommaren tillbaka tycker jag ändå att det är skönt att vara tillbaka i skolan igen, med alla galna människor där och roliga ämnen (foto!). Hoppas ni har haft en lika bra sommar och jag hoppas att vi alla får den bästa hösten! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0