Segling <3

Tog den här bilden för i september förra året. Laddar upp den i väldigt dålig kvalité, för jag vill inte ha några bildstölder. 
Det är självklart förbjudet att kopiera någon av mina bilder, det hoppas jag alla förstår! Copyright gäller förstås på alla mina bilder! ;)
 
I alla fall; Jag laddar upp den här bilden för att jag inte har inte seglat på flera veckor :(( Börjar sakna det! På bilden ser ni min pappa och hans seglingskompisar. Ni trodde väl inte att jag var ensam i familjen om seglingsintresset va? ;) 
 
Kan någon lista ut vem som har väjningsplikt? :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha antar att jag inte får "gissa" på den? :p

Svar: Haha, nej du vet ju ;)
lisensfoto.blogg.se

2012-11-16 @ 12:37:42
Postat av: Isabelle den bästa! <3

den som kommer från höger? ;)

2012-11-16 @ 14:12:40
URL: http://isabellejohanssonn.devote.se
Postat av: Lisen

Rätt svar är den vänstra båten :)

2012-11-18 @ 20:17:26
URL: http://lisensfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0