En passiv bloggare..

Hehe.. Jag har inte bloggat något intressant på typ en vecka! Inte för att jag brukar blogga om intressanta saker, men ni fattar! ;)
 
Jag har egentligen ingenting att säga idag, mer än att jag är superglad för att det är jullov i morgon! :D Och jag är klar mad ALLA julklappar! Har till och med en extra om jag skulle ha glömt någon! Känner mig väldigt duktig.
 
Den här veckan har vi brytvecka i skolan, vilket innebär bara mediaämnen! :D Vi har fotat i studio, spelat in en kortkortkortkort-film och spelat in ett eget radioprogram. Det är superkul! 
Här är en bild från idag i studion. 
 
Foto och redigering: Alice Hilmersson
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina människa! <3

Svar: Tack Ellen! <3
lisensfoto.blogg.se

2012-12-18 @ 23:40:25
Postat av: Alice

Så fin, Lisen! Jag är en stolt fotograf :)

Svar: Tack! :D Du är en bra fotograf!
lisensfoto.blogg.se

2013-01-17 @ 11:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0