Cilla och Michael

 
Hej till er som fortfarande kikar in här ibland! Det var ett tag sedan jag bloggade, men det betyder inte att jag inte har fotat, tvärtom! Det som är bra med min låååånga bloggpaus är att jag har massor av bilder att visa upp! :D 
 
Här är några av bilderna jag fotade på fina Cilla och Michael häromdagen, visst är de söta?! :D Hursomhelst så blev jag väldigt nöjd med bilderna, och jag kommer att lägga upp fler efter hand. Nu hoppas jag bara att jag lyckas hålla bloggen någorlunda aktiv trots teoriplugg och alla onödiga saker som tycks ta upp min tid ;) 
 
Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Adine

Jättefina bilder! :)

2014-09-09 @ 19:38:50
URL: http://lundahlfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0