Skansberget levererar

 
Här är några av bilderna jag fotade på Jennifer och Marielle i lördags. Det blev inte så många bilder, men dessa blev jag nöjd med i alla fall. Vi hade dessutom en supertrevlig picknick innan vi började fota som involverade choklad, muffins och mycket trumpetande med maskrosstjälkar.
 
Imorgon ska jag fota Moas kompis Josefine och hennes häst, det ska bli superkul! Fast jag är lite nervös, jag har ingen aning om hur det ser ut där vi ska fota och jag har heller inte fotat hästar på jättelänge. Men jag tror nog att det går bra, det borde ju inte bli annat med kvällsljus, vit häst och en söt tjej med illrött hår. Låter bra? Jaa!

Kommentarer
Postat av: EMELIE FOTO & VARDAG

Vad fin och härliga bilder :)

2014-05-19 @ 21:45:26
URL: http://sdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0