Mitt 2013 del 2

 
Maj och juni: I slutet av mars till början av maj passade vi Ronja och Dexter i tre veckor (Dexter på bilden). Senare i maj åkte vi till Cirtaps och hälsade på Malte och hans syskon. Gissa vem det var som stod och skällde efter uppmärksamhet större delen av besöket? Haha, så klart att vi fick den valp som verkade jobbigast ;D Malte var i alla fall den som utmärkte sig mest, där han klampade runt utan att märka om han trampade på något syskon eller ställde sig på två ben mot väggen och skällde som en galning. Haha, jag är ändå glad att vi fick just Malte, han är den underbaraste lilla kooikern i hela världen ;)
 
Den 20 maj gick jag och Moa till skansberget på en fotorunda, och det blev många fina bilder. Jag har för mig att det var perfekt fotoväder den dagen, tunna moln framför solen :D 
 
Den första juni gjorde jag och Moa en film, den blev kanske inte så jääättebra, men det var kul att göra den i alla fall ;D 
 
Som valfri uppgift i Digitalt skapande valde jag att göra en "panorama-planet". Minns att jag satt uppe jättelänge och photoshopade, och resultatet blev till slut bra. Tycker jag i alla fall ;)
 
I juni gick även Moa, Marielle, Jennifer och jag till Emaus och fotade. Det blev många fina bilder, men just hoppbilderna på alla fyra blev la sådär... ;) Fast när jag tittar på hoppbilden ovan tycker jag att den är superhärlig ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0