Bortglömda bilder

 
Just nu sitter jag i Viken Ägirs klubbhus och redigerar bilder. Idag har vi haft avslutning för eleverna med tårta och personliga diplom, vilket var kul. Fast jag stressade som en galning innan; skrivaren i skolan var sönder och Agnebergs fungerade inte med mac. Som tur var var Ellen så snäll och lånade ut sin skrivare och då gick det äntligen :D Men det tog sin lilla tid.. Totalt igår och idag har jag och Jennifer lagt ner ca 7 timmar på diplom, bildsortering och redigering. Puh! Eleverna blev glada i alla fall, så det var det värt! :D 
 
I alla fall... Nu har alla elever och ledare åkt hem, men jag sitter kvar och väntar på att pappas styrelsemöte ska sluta. Först tänkte jag plugga, men det är ju mycket roligare att redigera bilder och blogga! Fotona ovan togs i slutet av augusti och jag är väldigt nöjd med dem. Ändå har jag helt glömt bort att visa alla! Är det bara jag som tycker att Moa borde bli modell på heltid? 
 
Just det! Min blogg firar ett år idag, GRATTIS TILL DEN! :D 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

vad fina bilder!

Svar: TAck! :D
lisensfoto.blogg.se

2013-10-03 @ 22:20:43
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0