Lilla hjärtat ♥

 
Fotade några bilder på sötnosen när jag kom hem från skolan idag. Förstår inte hur man kan vara så söt!! Om någon tycker att hans ögon ser läskiga ut så är det för att han har blivit blind, stackarn. Pupillerna är jättestora för att få in lite ljus, men det hjälper ändå inte. Finns inte direkt något vi kan göra, tyvärr. 
 
Han mår bra och är glad i alla fall! Istället för att kasta pinnar blir det dragkamp. Han leker och gosar och jag är helt säker på att han älskar sitt liv! 
 
Nu fick jag skriva av mig lite, ha det bra alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vad fin han är, Remus pojken!
Pälsen riktigt skiner också! <3

Låter inte kul det med blindheten! :(
Men djur är konstiga varselser, de klarar det mesta utan problem. Stark vovve!

Svar: Ja, visst är han! <3
lisensfoto.blogg.se

2013-01-24 @ 09:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0