Höst

 
Jag älskar hösten! Löven får fina färger, ljuset är helt fantastiskt och man kan använda varma kläder, som halsdukar, mössor och vantar ♥
 
Det jag inte gillar med hösten är att det blir mörkt fort, och att det är kallare i vattnet. 
Idag var jag och Jennifer med på Lysekils segling, och när vi hade seglat i kanske en kvart så tog jag och Jennifer ett ofrivilligt dopp. Vi kapsejsade med båten alltså. 
Det var inte jättekallt i vattnet, och vi fick upp båten ganska snabbt, så det var nog en ganska bra upplevelse, med tanke på att vi faktiskt kan kapsejsa när vi seglar på lördag. Nu vet vi hur vi vänder upp båten snabbt och hur vi ska ta oss upp i den. 
 
Imorgon blir det matteprov, och på lördag tävling i Lysekil! Det kommer nog att gå ganska bra på matten, och på tävlingen kan det nog gå lite hur som helst. Förra året kom vi tvåa, så vi satsar såklart på förstaplatsen! 
 
Gonatt ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah det kräver nog mycket om vi ska kunna komma etta mot den konkurensen! Fast de klart, vi är ju också en stor konkurens... VI SKA VINNA! :DDDDDD

Svar: Klart vi vinner! :D
lisensfoto.blogg.se

2012-10-05 @ 11:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0