Äntligen klar med bloggen!

Sååå! Efter många timmars ändrande och pillande i stilmallen ska jag äntligen starta upp min blogg! Den är inte helt klar än, måste fixa en presentation, en bättre header och lite såna saker, men jag ska äntligen börja skriva inlägg! :D
 
Inläggen kommer att handla om min vardag; t.ex. skolan, seglingen och ridningen, men framförallt kommer jag att ladda upp foton som jag har tagit. Här får ni ett litet smakprov på vad många av bilderna kommer att föreställa.
 
 
Vår fina hund Remus ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3

2012-10-03 @ 20:28:41
Postat av: Millo

Jaa! :D

2012-10-04 @ 22:21:21
Postat av: Matilda Sjöblom

fin bild!

2012-10-14 @ 13:14:10
URL: http://lisatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0