Plantimals

Hej! Har ni hört talas om plantimals någon gång? Det är en bild som görs i photoshop där man klipper ihop en bild på ett djur med en bild på en växt eller frukt. Sök på google om ni inte förstår, det är jättecoolt! 
Hur som helst.. Vi ska göra en plantimal-bild i skolan och jag har lite brist på fantasi. Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterar tips på vilka djur och växter jag kan photoshopa ihop. Eftersom jag ska ta bilderna själv och det är november så funkar det inte med insekter och sådana djur, de har väl gömt sig nu. Men som ni nog vet har jag en hund, och det finns mängder med katter där jag bor, det kanske man kan göra något med? 
Frukter finns att köpa i affären så det är inget problem, och det finns ju en del växter ute i alla fall. 
Jag blir superglad om ni kommenterar förslag på vad jag kan göra! 
 
Här nedan ser ni mina ganska misslyckade skisser på idéer jag har, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har den bästa här asså! En kiwi och en kiwi!!!!!!!!

Svar: Haha, men jag kan nog inte åka till Nya Zeeland för att fota en fågel ;) Annars bra idé! :D
lisensfoto.blogg.se

2012-11-08 @ 17:08:32
Postat av: Malin Wallin

Härlig blogg, allt bra med dig? :)

Kram!

Svar: Tack! Jadå, allt är bra med mig :)
lisensfoto.blogg.se

2012-11-08 @ 19:28:44
URL: http://malwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0